arrow_back
26
nov
2026

Mister and Mississippi - LantarenVenster Rotterdam

Na zeven jaar keert Mister and Mississippi terug naar het podium met een intiem concert in LantarenVenster. Verwacht dromerige indiefolk in de lijn van Bon Iver en Fleet Foxes, met kristalheldere gitaren en warme samenzang. Verwacht geliefde nummers én nieuw werk.

LantarenVenster & Rotown presenteren:Mister and Mississippi Na zeven jaar keert Mister and Mississippi terug naar het podium met een intiem concert in LantarenVenster. In 2018 gingen de wegen van de bandleden uiteen, niet omdat ze dat wilden, maar omdat er ruimte nodig was om te groeien, als muzikanten en als mensen. Die afstand bleek geen afscheid. De muziek en elkaar hebben ze nooit helemaal losgelaten. Wat ze het meest misten, waren de intieme concerten: samen met hun publiek in een zaal waar elke noot telt, elke stilte spreekt en elke blik iets betekent. Verwacht dromerige indiefolk in de lijn van Bon Iver en Fleet Foxes, met kristalheldere gitaren en warme samenzang die uitgroeit tot meeslepende spanningsbogen. Mister and Mississippi speelt geliefde nummers én nieuw werk. Een hereniging die bewijst: we only part to meet again. Bezetting: Maxime Barlag – zang, percussie Tom Broshuis – gitaar, toetsen Danny van Tiggele – gitaar, zang Samgar Lemuël Jacobs – zang, drums LantarenVenster & Rotown presenteren:Mister and Mississippi LantarenVenster & Rotown presenteren:Mister and Mississippi LantarenVenster & Rotown presenteren: Mister and Mississippi Na zeven jaar keert Mister and Mississippi terug naar het podium met een intiem concert in LantarenVenster. In 2018 gingen de wegen van de bandleden uiteen, niet omdat ze dat wilden, maar omdat er ruimte nodig was om te groeien, als muzikanten en als mensen. Die afstand bleek geen afscheid. De muziek en elkaar hebben ze nooit helemaal losgelaten. Wat ze het meest misten, waren de intieme concerten: samen met hun publiek in een zaal waar elke noot telt, elke stilte spreekt en elke blik iets betekent. Verwacht dromerige indiefolk in de lijn van Bon Iver en Fleet Foxes, met kristalheldere gitaren en warme samenzang die uitgroeit tot meeslepende spanningsbogen. Mister and Mississippi speelt geliefde nummers én nieuw werk. Een hereniging die bewijst: we only part to meet again. Bezetting: Maxime Barlag – zang, percussie Tom Broshuis – gitaar, toetsen Danny van Tiggele – gitaar, zang Samgar Lemuël Jacobs – zang, drums Na zeven jaar keert Mister and Mississippi terug naar het podium met een intiem concert in LantarenVenster. In 2018 gingen de wegen van de bandleden uiteen, niet omdat ze dat wilden, maar omdat er ruimte nodig was om te groeien, als muzikanten en als mensen. Die afstand bleek geen afscheid. De muziek en elkaar hebben ze nooit helemaal losgelaten. Wat ze het meest misten, waren de intieme concerten: samen met hun publiek in een zaal waar elke noot telt, elke stilte spreekt en elke blik iets betekent. Verwacht dromerige indiefolk in de lijn van Bon Iver en Fleet Foxes, met kristalheldere gitaren en warme samenzang die uitgroeit tot meeslepende spanningsbogen. Mister and Mississippi speelt geliefde nummers én nieuw werk. Een hereniging die bewijst: we only part to meet again. we only part to meet again Bezetting: Maxime Barlag – zang, percussie Tom Broshuis – gitaar, toetsen Danny van Tiggele – gitaar, zang Samgar Lemuël Jacobs – zang, drums
LantarenVenster
Otto Reuchlinweg 996
3072 MD Rotterdam
www.lantarenvenster.nl
Naar boven